środa, 10 sierpnia 2011

Konfitura z Renklod

Konfitura z Renklod

Składniki:

  • Renklody
  • Cukier żelujący
Śliwki umyć, wydrylować i pokroić w mniejsze kawałki. Zagotować w garnku, dodać cukier w ilości podanej na opakowaniu. Ja dałam mniej niż trzeba było, bo nie miałam odpowiedniej ilości, ale konsystencja wyszła taka jak chciałam. Gotować jeszcze przez kilka minut sprawdzając gęstość poprzez chłodzenie małej ilości konfitury na spodeczku. Nie należy jednak gotować zbyt długo żeby kawałki owoców się całkowicie nie rozgotowały. Kiedy osiągniemy oczekiwaną gęstość, gorącą konfiturę wlewamy do wyparzonych i suchych słoiczków. Szczelnie zakręcamy, odwracamy do góry dnem, okrywamy ściereczką na czas studzenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)