piątek, 17 czerwca 2011

Czas zacząć rejestrować moje poczynania w kuchni ;)

Witajcie! Już od jakiegoś czasu -a będzie tego parę miesięcy- zastanawiałam się nad założeniem tego bloga. Ponieważ lubię przygotowywać różne smakołyki w kuchni. Jednakże nie lubię tam spędzać całych dni. Nachodzą mnie momenty, że mogłabym tam siedzieć cały tydzień i wypróbowywać nowe przepisy, ale są też dni kiedy nawet do przygotowania obiadu mi się nie kwapi ;)
Często robię jakieś zdjęcia na szybko, potrawom, które przyrządzam-chociażby telefonem, który zazwyczaj jest pod ręką. Dlatego też myślę, że mogłabym zamieszczać je na blogu wraz z przepisem, z którego kiedyś może ktoś skorzysta ;)
Gotowania cały czas się uczę, jest jeszcze wiele rzeczy, które chciałabym zrobić i myślę, że dzięki temu blogowi mi się to uda ;)
Chciałabym też dla samej siebie mieć wszystkie przepisy w jednym miejscu. Zdarza mi się nie pamiętać jak coś robiłam ostatnim razem, bo często dzieje się tak, że nie działam według przepisu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)