wtorek, 21 czerwca 2011

Kiwi w czekoladzie

W weekend miałam ochotę na coś słodkiego. U kogoś na FB zobaczyłam zdjęcie kiwi w czekoladzie i postanowiłam spróbować je zrobić ;) Plusem tej słodkości jest to, że aż tak bardzo nie dokucza sumienie, że pochłania się kalorie, bo jakby nie było pod czekoladą jest pyszne i zdrowe kiwi ;) Wiem, że będę robiła je częściej ;)



Lizaki z Kiwi
2 kiwi
tabliczka czekolady deserowej (100g)
patyczki bambusowe lub wykałaczki

Kiwi pokroić w grubsze plasterki, czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej (ja rozpuściłam w rondelku na najmniejszym ogniu). Kiedy czekolada trochę przestygnie maczać w niej nadziane na patyczek kiwi. Odstawić do zastygnięcia-najlepiej w lodówce.
Taka mała rada: przekroiłam trzecie kiwi na pół i powbijałam w nie "lizaki" żeby były "na stojąco"-można do tego wykorzystać też jakiś inny owoc czy co tam macie pod ręką ;)


1 komentarz:

  1. mmm pyszności :D
    też zamierzam je zrobić, ale zastanawiam się, czy wyjdą mi takie jak w grafice internetowej... okaże się, póki co jestem dobrej myśli i już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)