czwartek, 7 lipca 2011

Kotleciki z kaszą gryczaną i ryżem.

Postanowiłam te kotleciki dodać jako oddzielny przepis ponieważ będę je robić nie raz jeszcze zapewne, a ten blog to przecież przede wszystkim mój spis przepisów.
Tak więc poniżej przepis na kotleciki z przypadku ;)



Kotleciki z kaszą gryczaną i ryżem

  • 350 g piersi z kurczaka
  • 1/2 woreczka ryżu
  • woreczek kaszy gryczanej
  • cebula
  • czosnek
  • 4 łyżki sosu sojowego
  • pieprz
  • sól

Ryż i kaszę ugotować. Posiekaną cebulę podsmażyć na oleju. Piersi zmielić w malakserze, dodać cebulę, pokrojony czosnek, sos sojowy, pieprz, sól. Zmiksować. Przełożyć do miski, połączyć z przestudzonym ryżem i kaszą. Formować okrągłe kotleciki i smażyć z obu stron na rozgrzanym oleju.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)