poniedziałek, 18 marca 2013

Rozwiązanie Konkursu - Wygraj Książkę!

Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Właściwie to dziękuję wszystkim uczestniczkom, bo same dziewczyny nadesłały zgłoszenia ;)
Przepraszam, że musiałyście czekać do dziś na ogłoszenie wyniku. Miałam w planach zrobić, to wczoraj, ale bardzo źle się czułam i cały dzień przeleżałam.
Wybranie zwyciężczyni było dla mnie bardzo trudne, bo jestem wdzięczna każdej z Was, że pofatygowała się, ugotowała, zrobiła zdjęcie, dodała komentarz i przysłała zgłoszenie. Nie jest prostym wybranie jednej osoby, kiedy wie się, że inne również się starały i tak samo mają nadzieję, że to właśnie one wygrają. W wyborze pomógł mi mój Mąż i jemu również dziękuję, bo była to bardzo cenna pomoc ;)

Zwyciężczynią konkursu i nową właścicielką książki "Kuchnia Polska i Światowa" Elżbiety Adamskiej jest:

Agata Wulkiewicz

która skorzystała z przepisu na "Domowy Kopiec Kreta"
Zdjęcie nadesłane przez Agatę Wulkiewicz
Agato, gratuluję Ci wygranej i proszę o kontakt, żeby ustalić szczegóły przesyłki. Wiadomość czeka już na Ciebie w Twojej skrzynce mailowej ;)

1 komentarz:

  1. Jeeeju nie wiem co napisać :D
    Bardzo, bardzo dziękuję za docenienie, moich starań. Jestem prze-szczęśliwa, naprawdę:))))
    Jeszcze raz bardzo dziękuje Niokol. Twój blog jest cudowny. Na pewno wszystkie uczestniczki się również starały i mówię Wam nie poddawajcie się ;) Następnym razem to może być któraś z Was :)
    Serdecznie pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)