wtorek, 9 sierpnia 2011

Kompot z Renklod z Cynamonem i Goździkami


Kompot z Renklod z Cynamonem i Goździkami

Składniki

  • Renklody
  • Cukier
  • Cynamon
  • Goździki
  • Woda
Renklody umyć i wydrylować. Układać w wyparzonych i suchych słoikach. Do każdego słoika nasypać cukru w zależności od upodobań (ja sypałam po 2 łyżki), odrobinę cynamonu i jeden goździk. Zalewać wrzącą wodą, szybko zakręcić wieczkiem. Pasteryzowac około 20 minuty. Następnie ustawic do góry dnem i okryć dobrze ściereczką.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)