środa, 7 września 2011

Spaghetti w Kremowym Sosie z Papryką

Jeden z tych dni kiedy nie wiadomo co zrobić na obiad z tego co jest w domu. Niekoniecznie dlatego, że nic nie ma, bo jednak coś było ;) Tego dnia nie wiedziałam na co mam ochotę - chętniej na obiad zjadłabym jakieś ciasto, ale mąż zdziwiłby się lekko gdyby taki obiad zastał więc musiałam zrobić jednak coś wytrawnego. Wyszedł mi z tego wszystkiego szybki obiadek dzięki czemu miałam więcej czasu żeby rozmyślać o ciachu ;)


Spaghetti w Kremowym Sosie z Papryką

Składniki:

  • 250 g spaghetti pełnoziarnistego
  • pół czerwonej papryki
  • pół zielonej papryki
  • pół dużej marchewki
  • garść prażonej cebuli
  • łyżeczka ziół włoskich
  • 125 ml wrzątku
  • 150 g kremowego sera Philadelphia
  • 100 ml mleka
  • czosnek mielony
  • papryka suszona
  • sól
  • pierz
  • olej


Ugotuj makaron al dente.
Paprykę pokrój w kostkę. Marchewkę zetrzyj na drobnej tarce. Podsmaż razem na odrobinie oleju. Dodaj cebulę i zioła włoskie. Zalej wodą i duś aż papryka zrobi sie miękka.

W międzyczasie rozpuść serek w mleku podgrzewając na małym ogniu.

Kiedy się rozpuści dodaj do papryki i wymieszaj. Dopraw do smaku papryką suszoną, czosnkiem, solą i pieprzem.

Podawaj makaron polany sosem lub jeśli wolisz wmieszaj makaron w sos.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)