wtorek, 18 września 2012

Placki z Cukinii Bez Mąki

Placuszki z cukinii bez dodatku mąki, za to z otrębami i płatkami owsianymi.

Placki z Cukinii Bez Mąki

Składniki:
  • 520 g cukinii
  • 8 jaj
  • 8 łyżek otrębów 
  • 2 garści płatków owsianych
  • 2 łyżeczki curry
  • sól
  • pieprz



Cukinie zetrzyj na tarce (na dużych oczkach) dodaj całe jajka i ubij mikserem. Dodaj otręby, płatki owsiane i przyprawy, wymieszaj.

Smaż na rozgrzanej patelni. Ciasto nabieraj łyżką (np wazową) od spodu, ponieważ na górze jest sama piana z jajek. Możesz spryskać patelnię tłuszczem w sprayu. Ja smażyłam na patelni o średnicy 15 cm i wyszło mi 7 placków. Najlepiej podać z jakimś sosem. My jedliśmy je z  Domowym Ketchupem

SMACZNEGO!






źródło: Placki z cukinii bez mąki

2 komentarze:

  1. Wygląda smacznie, ja uwielbiam cukinię :) Właśnie testuje Twój przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi takie ładne niestety nie wyszły, ale też smaczne.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)