piątek, 7 lutego 2014

Surówka z Czerwonej Kapusty

Prosta, zdrowa, smaczna. Świetny dodatek do obiadu i kolacji albo po prostu zdrowa przekąska.


Surówka z Czerwonej Kapusty

Składniki:
  • 1/2 kg czerwonej kapusty
  • 1 cytryna
  • 2 jabłka (najlepiej kwaśne)
  • 2 ogórki kiszone (dałam 3)
  • 1 cebula
  • natka pietruszki (pominęłam)
  • sól, pieprz, cukier; do smaku
  • oliwa (kilka łyżek)

Kapustę zetrzyj na tarce o grubych oczkach. Skrop sokiem z cytryny. Na tarce zetrzyj też jabłka i ogórki. Posiekaj cebulę. Wszystkie składniki wymieszaj z oliwą i dopraw przyprawami.

SMACZNEGO!




źródło: Surówka z czerwonej kapusty z książki "173 Specjały Siostry Anastazji"

5 komentarzy:

  1. Robię taka surówkę , bardzo lubię .
    A tarta według Twojego przepisu wyszła świetna, dzięki za przepis, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tarta smakowała :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. wyglada swietnie na pewno zrobie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam problem dalam za duzo soli do surowki a nie chce jej wyrzucic- co zrobic zeby ja uratowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyny sposób, to zwiększenie ilości innych składników. Niestety nie znam sposobu na "zabicie" słoności w surówce.

      Pozdrawiam!

      Usuń

Jeśli spodobał Ci się przepis i masz coś do powiedzenia, to zapraszam do napisania komentarza ;) Każdy z nich to dla mnie ogromna mobilizacja do dodania kolejnego przepisu.
Będzie mi bardzo miło, jeśli podasz swoje imię lub nick i nie pozostaniesz dla mnie tylko "Anonimem".
Proszę jedynie o nie umieszczanie linków (do stron, blogów, konkursów, reklam etc.)